TELLIMUSTELE ALATES 50€ TASUTA TARNE PAKIAUTOMAATI     |     MAKSA HILJEM ESTO JÄRELMAKSUGA   |   TALLINNA KAUPLUS AVATUD E-L 10-18

Kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1 Budopunkt on spordikaitsmeid, kindaid, riietust, relvi ning treeningvahendeid (edaspidi Tooted) müüv kauplus ja e-pood, mida haldab Budopunkt OÜ;
1.2 Budopunkti kasutajaks registreerides ja/või Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.


2. Lepingu sõlmimine

2.1 Budopunkt müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;
2.2 Budopunkti ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Budopunkti arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).


3. Hind

3.1 Budopunktis müüdavate Toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;
3.2 Juhul kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi, sisaldab hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Omniva pakiautomaati.
3.3 Juhul kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Itella SmartPOST pakiautomaadi, sisaldab hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Itella SmartPOST pakiautomaati.
3.4 Budopunkt.ee veebipoe hinnad on eurodes ning makseid võtakse vastu eurodes.
3.5 Konto soodustus rakendub ainult täishinnaga toodetele.


4. Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

4.1 Budopunkt teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige.Kui oled tellinud Toote, kuid see on tegelikult otsa saanud, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning saad valida endale kõige sobivama variandi:
  • kanname Sulle järgmisel tööpäeval raha tagasi;
  • asendame Toote samas väärtuses Too(de)te vastu;
  • tellime võimalusel Toote kesklaost, kuid sellisel juhul pikeneb kohaletoimetamise aeg;
4.2 Budopunkt teeb kõik võimaliku, et Tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest;
4.3 Budopunkt teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad, kuid alati ei pruugi see nii olla. Budopunkt uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste asjakohasuse.


5. Konto loomine

5.1 Budopunkti konto loomine ei ole ostmiseks kohustuslik, kuid see annab mitmeid lisavõimalusi: tellimuse ajaloo jälgimine, uudiskirja saamine jne.
5.2 Sul on alati võimalus oma konto kustutada, minnes "Seaded" lehele ning vajutades"Kustuta konto" nuppu.
5.3 Üks füüsiline isik võib omada ainult ühte Budopunkti kontot.


6. Kohaletoimetamine

6.1 Budopunktist ostes on võimalik valida kolme erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:
6.2 Omniva pakiautomaat (2.9 eurot).
  • Tellitud Tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile.
  • Toote tellimiseks Omniva pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat.Endale lähima Omniva pakiautomaadi leidmiseks vaata siit: (https://www.omniva.ee/abi/kaart/asukohad) pakiautomaatide kaarti;
  • Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;
  • Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul laupäeval pärast kella 14.30 kuni esmaspäeval kella 10.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 11.00-st;
  • Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Budopunktile;
  • Palun säilita SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saad kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi.
6.3 Eesti Posti postkontor (3.5 eurot).
  • Tooted saad postkontorist kätte keskmiselt 3 päeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile;
  • Kui tellitud Tooted jõuavad postkontorisse, saadetakse Sulle kiri infoga, millisest postkontorist Tooted kätte saad. 
  •  Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;
  • Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul laupäeval pärast kella 14.30 kuni esmaspäeval kella 10.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 11.00-st;
  • Paki hoiutähtaeg postiasutuses on viisteist kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Budopunktile.
6.4 DPD kuller 
  • Tellitud Toode toimetatakse kulleriga Sinu tellimuses märgitud aadressini 48h jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile;
  • Kulleriga kättetoimetamise korral helistatakse kliendile ette ning lepitakse kokku sobiv aeg saadetise kättetoimetamiseks. Ärikliendile toimetatakse saadetis ettehelistamiseta pakil näidatud aadressile.
  • Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;
  • Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul laupäeval pärast kella 14.30 kuni esmaspäeval kella 10.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 11.00-st;
  • Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule postiasutusse ning saajale edastatakse postisaadetise saabumise teade kirja, SMS-i või e-kirja teel.
6.5 Juhul kui klient ei lähe Tootele järgi käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, hüvitab klient korduva saatmisega seotud kulud;
6.6 Tellitud Toode peaks Sinuni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e-posti teel info@budopunkt.ee või helistades 6543 029.
6.7 Budopunkti kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Omniva pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati, Eesti Posti postkontorisse või kui kuller ei ole saanud Toodet kliendile toimetada kliendist tulenevatel asjaoludel.


7. Tagastamine ja ümbervahetamine

Loe siit: Tagastamine

8. Kaebus ja puudusega toote tagastamine

8.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
8.2 Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda Toodete asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Toodete vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastavad Tooted Budopunkti kulul.
8.3 Toote asendamine või tagastamine toimub käesoleva lepingu p-s 8.4 sätestatud korra järgi;
8.4 Budopunkt ei vastuta Toodetel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud:
  • Kliendist tulenevatel põhjustel
  • Toote mittesihipärase kasutamise tõttu;
  • Toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;
8.5 Juhul kui Budopunkti ekspertiisi käigus selgub, et Toodete puudused tulenevad käesolevate müügitingimuste p-s 9.4 nimetatud põhjustel, ei tagastata Toote maksumust ega transpordikulusid. Klient saab Toote kätte aadressilt Artelli 7, 10621, Tallinn.
8.6 Budopunkt tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud Toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 14 päeva jooksul arvates otsuse tegemisest.
8.7 Kaebus saada kirjalikult või e-postiga aadressile info@budopunkt.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Kaebusesse märgi:
  • Enda nimi ja kontaktandmed
  • Kaebuse esitamise kuupäev
  • Toote puudus
  • Budopunktile esitatav nõue
  • Lisa ostu sooritamist tõendav tellimuse nr.
8.8 Budopunktil on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.
 

9. Trenažööride garantii

9.1 Kui kaua remont aega võtab? Tootja süül tekkinud defektide parandamisele kulub tavaliselt 2–3 nädalat alates toote garantiiteenindusse üleandmisest. Kui selgub, et remont nõuab osade tarnimist välismaalt, pikeneb ooteaeg 45 päevani.

9.2 Kui kaua võib defektideta toodet tagastada?See kehtib pärast 14 päeva möödumist, kuid mitte kauem kui 30 päeva pärast kauba üleandmist. Sel juhul kehtivad tootele mitmed lisatingimused.

  • Toote pakend peab olema kahjustamata, kaasas peavad olema kõik autentsed etiketid ja kaitseümbrised ning toode peab välja nägema täpselt selline, nagu see oli kauba soetamisel.
  • Kui olete pakendit kahjustanud, ei ole võimalik 14 päeva möödudes kvaliteetset kaupa tagastada ega raha tagasi saada.
  • Toode tuleb tagastada originaalpakendis, korrektses ja kahjustamata pakendis ning kokku pandud või kokku üritatud panna tooteid ei ole võimalik tagastada.
  • Oluline on mainida, et toode ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust ning see tuleb tagastada samade selle juures olnud osadega, nagu kättesaamisel.
  • Järelmaksuga soetatud toodetele raha tagasi garantii ei kehti.
  • Kvaliteedigarantii ei kehti, kui toote omadused vastavad selle kirjeldusele ning toodet on võimalik kasutada vastavalt otstarbele.

Kauba vastuvõtmisel kontrolli koheselt, kas see on kahjustada saanud ning veendu, et kaup oleks korras ja korrektne.

Kulleri käest tellimust vastu võttes pööra tähelepanu pakendile – igasuguse kahtluse korral paki see kohe lahti.

Märgi täheldatud defektid kauba vastuvõtmist kinnitavas dokumendis ja kirjuta kulleri või Budopunkt esindaja juuresolekul aruanne.

Kui märkad puudusi pärast vastuvõtmisdokumendi allkirjastamist, ei ole meil võimalik vastutada toote või pakendi kahjustuste või dekfektsuse eest. Sellisel juhul antakse kvaliteedigarantii ainult mõne tehase poolt põhjustatud defekti ilmnemise korral.

 

10. Vastutus ja vääramatud jõud

10.1 Budopunkt vastutab Sinu ees ning Sina vastutad Budopunkti ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses;
10.2 Budopunkt ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Budopunkt ei saanud mõjutada ning mille saabumist Budopunkt ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud);
10.3 Budopunkt ei vastuta käesoleva lepingu p-s 4.1 – 4.3 sätestatud tingimuste tegelikkusele mittevastamise korral;
10.4 Budopunkt ei vastuta Toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast Toote üleandmist vedajale;
10.5 Budopunkt vastutab Sinu eest Toote müügihinna ulatuses. Budopunkt ei võta vastutust puudusega Toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.


11. Turvalisus ja andmekaitse

11.1 Budopunkti e-poe kasutamisega annad selge ja teadliku nõusoleku Budopunktile enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;
11.2 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa;
11.3 Budopunktile teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Sa annad Budopunktile nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui oled märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel;
11.4 Kõiki meie e-poe külastamise ja ostude sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kogume ja kasutame üksnes neid kliendi andmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks ja kliendisuhete hoidmiseks. Me ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks või kui seadus selleks kohustab. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist;
11.5 Pangalingiga maksmise turvalisus on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta;
11.6 Krediitkaardiga maksmisel suunatakse Sind tellimuse vormistamise lõppfaasis makset sooritama usaldusväärsesse sertifitseeritud krediitkaardimaksete vastuvõtusüsteemi (SLL, MasterCard SecureCode, Verified by Visa), kus kasutatakse turvalisi pealtkuulamiskindlaid andmesidevahendeid ning Sinu poolt sisestatud andmed ei saa sattuda valedesse kätesse. Ka meie ei saa Sinu krediitkaardi informatsiooni teada;
11.7 Isikuandmeid töötleb Budopunkt OÜ (10265550), Artelli 7, Tallinn, Eesti.


12. Tingimuste muutmine

12.1 Budopunktil on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje Budopunkt.ee kaudu;
12.2 Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel Budopunkt.ee. Kui Sa edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Budopunkti ja Sinu vahel tekkinud õigussuhtele Sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevat lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti;
12.3 Budopunkt jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 200 EUR-i maksev treeningvahend on kogemata müügis 5 EUR-iga ja tegemist on ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja Toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).


13. Muud tingimused

13.1 Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktid;
13.2 Sinu ja Budopunkti vahel seoses Budopunktist toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on: +372 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee , Pronksi 12, Tallinn 10117, www.komisjon.ee. Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm on leitav: http://ec.europa.eu/odr. Antud platvormil saab Tarbija kaebuse esitada nii piiriülese kui riigisisese tehingu puhul.
13.3 Käesolevad tingimused kehtivad Budopunkti ja füüsilisest isikust tarbija vahel.

Küsimuste korral palun helistage telefonil 6543 029 või saatke e-post info@budopunkt.ee.