Kauplus suletud E 20.08 - Eesti Vabariigi taasiseseisvumispäev

Jõusaali treening

Tooted 1-12, kokku 24

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus
  1. Liveup Urethane tõstekangi treeningketas
    Uus
    Liveup Urethane tõstekangi treeningketas
    5,00 €
  2. Starpro raskuskindad
    Uus
    Starpro raskuskindad
    17,00 €
  3. Liveup Rubber kummikattega tõstekangi ketas
    Uus
    Liveup Rubber kummikattega tõstekangi ketas
    18,00 €
  4. Liveup Reguleeritav hantlite komplekt
    Uus
    Liveup Reguleeritav hantlite komplekt
    20,00 €

Tooted 1-12, kokku 24

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus

Soovitused

Algtasemel harrastajad ja tervisesportlased peaksid jõutreeningute algfaasis saama treeneritelt näpunäiteid korrektse harjutustehnika sooritamiseks, selleks on sobilikud personaaltreeningud, ühised grupitreeningud eriala treeneri juhendamisel. Või spordiklubi rühmatreeningud. Õige tehnika valdamisel saab sujuvalt üle minna kodustele treeningutele. Iga spordist lugupidav ja alles spordiga tutvust tegev huviline saab võimaluse valida endale sobiva viisi olla kehaliselt aktiivne. Põhiline, et kogu treeningprotsess oleks nauditav! 

Miks on vaja jõutreeningut?

Kõik meie igapäevased liigutusülesanded nõuavad lihasjõudu. Sellest tulenevalt on lihasjõud üks peamine kehaline võime. See loob aluse teistele olulistele kehalistele võimetele (koordinatsioon, kiirus, painduvus). Regulaarne ja õigesti sooritatud jõutreening aitab vähendada mitmeid vaevusi ja haigusi (südame-veresoonkonnahaigused, rasvumine). Jõuvõime hakkab vanuse tõustes kahanema, mistõttu tuleb eriti suurt tähelepanu pöörata keskealiste ja eakate teadlikkuse tõstmisele jõuharjutuste olulisusest. Jõutreeningu tulemusena paraneb nii füüsiline kui ka vaimne tervis, mis loob aluse elukvaliteedi paranemisele