Suur aastalõpu soodusmüük   |   Vaata pakkumisi >

Jõusaali treening

Tooted 1-12, kokku 30

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus
  1. Laubr Leather/Mesh jõusaalikindad
    al. Special Price 3,00 € al. Regular Price 5,00 €
  2. Liveup Gym treening- ja jõusaalikindad
    Special Price 3,00 € Regular Price 5,00 €
  3. Livepro Urethane Training ketas
    al. 5,00 €
  4. Liveup jõupulk vedruga
    -44%
    Liveup jõupulk vedruga
    Special Price 5,00 € Regular Price 9,00 €
  5. Livepro Ab Mat treeningpadi
    -47%
    Livepro Ab Mat treeningpadi
    Special Price 8,00 € Regular Price 15,00 €
  6. Liveup Waist Support seljatugi
    -50%
    Liveup Waist Support seljatugi
    Special Price 9,00 € Regular Price 18,00 €
  7. Livepro Resistance Bar treeningpulk
    -48%
    Livepro Resistance Bar treeningpulk
    Special Price 12,00 € Regular Price 23,00 €
  8. Livepro Sangpomm
    al. 13,00 €
  9. Liveup kõhulihaste treeningseade
    -48%
    Liveup kõhulihaste treeningseade
    Special Price 13,00 € Regular Price 25,00 €

Tooted 1-12, kokku 30

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus

Soovitused

Algtasemel harrastajad ja tervisesportlased peaksid jõutreeningute algfaasis saama treeneritelt näpunäiteid korrektse harjutustehnika sooritamiseks, selleks on sobilikud personaaltreeningud, ühised grupitreeningud eriala treeneri juhendamisel. Või spordiklubi rühmatreeningud. Õige tehnika valdamisel saab sujuvalt üle minna kodustele treeningutele. Iga spordist lugupidav ja alles spordiga tutvust tegev huviline saab võimaluse valida endale sobiva viisi olla kehaliselt aktiivne. Põhiline, et kogu treeningprotsess oleks nauditav! 

Miks on vaja jõutreeningut?

Kõik meie igapäevased liigutusülesanded nõuavad lihasjõudu. Sellest tulenevalt on lihasjõud üks peamine kehaline võime. See loob aluse teistele olulistele kehalistele võimetele (koordinatsioon, kiirus, painduvus). Regulaarne ja õigesti sooritatud jõutreening aitab vähendada mitmeid vaevusi ja haigusi (südame-veresoonkonnahaigused, rasvumine). Jõuvõime hakkab vanuse tõustes kahanema, mistõttu tuleb eriti suurt tähelepanu pöörata keskealiste ja eakate teadlikkuse tõstmisele jõuharjutuste olulisusest. Jõutreeningu tulemusena paraneb nii füüsiline kui ka vaimne tervis, mis loob aluse elukvaliteedi paranemisele