Otsime müügiesindajat  |  Kandideeri või soovita sõbrale   |   Vaata tööpakkumist >

Jõusaali treening

Tooted 1-12, kokku 35

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus
  1. Livepro Urethane Training ketas
    al. 5,00 €
  2. Laubr Leather/Mesh jõusaalikindad
    5,00 €
  3. Liveup Gym treening- ja jõusaalikindad
    5,00 €
  4. Livepro Sangpomm
    al. 13,00 €
  5. Starpro raskuskindad
    al. 17,00 €

Tooted 1-12, kokku 35

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus

Soovitused

Algtasemel harrastajad ja tervisesportlased peaksid jõutreeningute algfaasis saama treeneritelt näpunäiteid korrektse harjutustehnika sooritamiseks, selleks on sobilikud personaaltreeningud, ühised grupitreeningud eriala treeneri juhendamisel. Või spordiklubi rühmatreeningud. Õige tehnika valdamisel saab sujuvalt üle minna kodustele treeningutele. Iga spordist lugupidav ja alles spordiga tutvust tegev huviline saab võimaluse valida endale sobiva viisi olla kehaliselt aktiivne. Põhiline, et kogu treeningprotsess oleks nauditav! 

Miks on vaja jõutreeningut?

Kõik meie igapäevased liigutusülesanded nõuavad lihasjõudu. Sellest tulenevalt on lihasjõud üks peamine kehaline võime. See loob aluse teistele olulistele kehalistele võimetele (koordinatsioon, kiirus, painduvus). Regulaarne ja õigesti sooritatud jõutreening aitab vähendada mitmeid vaevusi ja haigusi (südame-veresoonkonnahaigused, rasvumine). Jõuvõime hakkab vanuse tõustes kahanema, mistõttu tuleb eriti suurt tähelepanu pöörata keskealiste ja eakate teadlikkuse tõstmisele jõuharjutuste olulisusest. Jõutreeningu tulemusena paraneb nii füüsiline kui ka vaimne tervis, mis loob aluse elukvaliteedi paranemisele