Jõud

Tooted 1-12, kokku 38

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus
  1. Liveup Urethane tõstekangi treeningketas
    Uus
    Liveup Urethane tõstekangi treeningketas
    al. 4,00 €
  2. Liveup bone neopreenkattega hantlite kompekt
    Uus
    Liveup bone neopreenkattega hantlite kompekt
    al. 6,00 €
  3. Liveup Neopreen Square hantlite Kompekt
    al. 6,00 €
  4. Liveup mini raskuspall
    al. 7,00 €
  5. Liveup Käe- Ja Jalaraskused
    al. 8,00 €
  6. Liveup polüester käe- ja jalaraskused
    al. 9,00 €
  7. Liveup Rubber kummikattega tõstekangi ketas
    Uus
    Liveup Rubber kummikattega tõstekangi ketas
    al. 13,00 €

Tooted 1-12, kokku 38

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus

Miks on vaja jõutreeningut?


Kõik meie igapäevased liigutusülesanded nõuavad lihasjõudu. Sellest tulenevalt on lihasjõud üks peamine kehaline võime. See loob aluse teistele olulistele kehalistele võimetele (koordinatsioon, kiirus, painduvus). Regulaarne ja õigesti sooritatud jõutreening aitab vähendada mitmeid vaevusi ja haigusi (südame-veresoonkonnahaigused, rasvumine). Jõuvõime hakkab vanuse tõustes kahanema, mistõttu tuleb eriti suurt tähelepanu pöörata keskealiste ja eakate teadlikkuse tõstmisele jõuharjutuste olulisusest. Jõutreeningu tulemusena paraneb nii füüsiline kui ka vaimne tervis, mis loob aluse elukvaliteedi paranemisele.


Soovitused


Algtasemel harrastajad ja tervisesportlased peaksid jõutreeningute algfaasis saama treeneritelt näpunäiteid korrektse harjutustehnika sooritamiseks, selleks on sobilikud spordiklubi treeningud või ühised grupitreeningud eriala treeneri juhendamisel. Õige tehnika valdamisel saab sujuvalt üle minna kodustele treeningutele. Iga spordist lugupidav ja alles spordiga tutvust tegev huviline saab võimaluse valida endale sobiva viisi olla kehaliselt aktiivne. Põhiline, et kogu treeningprotsess oleks nauditav!