OMNIVA & SMARTPOST PAKIAUTOMAATI 0.99€   |   BUDOPUNKT KOLIB AADRESSILE ARTELLI 7, LOE LÄHEMALT

Löögikilbid ja käpikud

Tooted 46-52, kokku 52

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus

Tooted 46-52, kokku 52

Page
lehekülje kohta
Määra kahanev järjestus

Milleks ja kellele on löögikilbid ja käpikud?

Käpikud ja löögikilbid on kas käes hoitavad või kinnitatavad löögipinnad mille peal harjutada enda täpsust, jõudu ja tehnikat. Käpikute ja löögikilpide kuju, raskus ja suurus vastab kasutusele.

Kergemad käpikud ja sihtmärgid on kiireteks ja kergeteks löökideks täpsuse peale. Tihti harjutatakse jalaga pealööke kergema pinna peal sest tugevalt poksikotti pöiaga lüües võib jalga vigastada.

Raskemad pinnad tekitavad reaalsema löögitunde kus sihtmärk võtab löögi vastu ja tunned et oled midagi tabanud. See imiteerib vastase tabamist, kus keha raskus ja löögi jõud ei liigu löögi pinnast kaugele edasi. Hea valik intensiivsema ja jõuga löögitehnika harjutamisel.


Millised kujud ja variandid on olemas ning mille jaoks?

Märklauad on kerged ja mõeldud üksikuteks löökideks minimaalse vastupanuga. Pigem täpsuse harjutamine.

Väiksemad ümarad ja lapiku pinnaga käpikud on mõeldud käe löökidele. Ka kergemate käpikutega lööb tavaliselt paariline löögile kergelt vastu et oleks reaalsem tabamuse tunne. Teine kasutus on jalalöökidele pöiaga (eriti kõrgemad löögid) kus löögile vastu ei suruta ja pigem kerge puudutuse jaoks.

Käpikud, millel on randme juures ja all pikendus, on mõeldud nii käe- kui ka jalalöökideks. Kumerus aitab jalalöögi paremini vastu võtta sest siledalt pinnalt võib löök maha libiseda ja tabada paarilist. Võib kasutada nagu väiksemat ümarat käpikud kui ka vastu võtta jalalööke säärega. Universaalsem kerge kaaluga variant.

Järgmine samm on väikesed löögikilbid ehk lapad käe kinnitustega mida hoitakse sarnasel käpikutele. Need on tihti juba suurema kaaluga ja tulevad nii lapikutes kui ka kaarega variantides. Mõeldud tugevalt löömiseks nii käte kui ka jalgadega. Tihtipeale kasutatakse just selliseid löögipindasid treenerite poolt kes valmistavad inimesi võistlusteks (et harjutada tehnikat suurema jõuga löömisel aga erinevatest nurkadest/kõrgustest).

Löögikilbid on suuremad ja paksemad pinnad mis on mõeldud peamiselt jalalöökidele. Löögikilpe võib täie jõuga lüüa ja ikkagi pehmendavad löögi piisavalt et paariline haiget ei saaks. Tavaliselt tulevad kolme kinnitusega kust ühe või mõlema käega kinni hoida.

Kinnitatavad löögikilbid ja pinnad lubavad üksi harjutada ja tulevad erinevates kujudes. Mõeldud nii rahulikult kui ka jõuga löömiseks. Nurkadega pindadel saad harjutada otse lööke, haake ja jalalööke. Hea valik koduseks trenniks.

 

Mida veel löögikilpide ja käpikute kohta teada?

Edasijõudnutele soovitame pigem nahast käpikuid ja löögikilpe sest nahk peab suure löögitugevusega kauem vastu. Hooldus piirdub niiske lapiga üle tõmmates või spetsiaalsete vahenditega üle käimisega.

Löögikilpe ja käpikuid ei tohi lüüa puidust, metallist ega teistest tahketest materjalist relvadega. Väike löögipind tugeva materjaliga kulutab materjali kiirelt ära ja õmblused ei pea vastu.

Leia meilt sobivad poksisidemed, kindad ja jalakaitsmed millega meeldivalt trenni teha. Kodusel kasutusel tulevad kasuks puslematid ja taastusvahendid.