KLIENDITEENINDUS E-R 11.00-18.00 | INFO@BUDOPUNKT.EE | TEL. 65 43 029

Budopunkt Võitlusspordi ja Fitnesspood Budopunkt Võitlusspordi ja Fitnesspood

Ostukorvis pole tooteid.

Transport alates 2.9€,
Kohaletoimetamine 1-3 tööpäeva

Otsime müügikonsultanti ja laohoidjat.
Vaata töökuulutusi

Kauplus Tallinnas Laki 26
avatud E-R 10-18 | L 10-15

Kasutustingimused

1. Üldtingimused

  • 1.1Budopunkt on spordikaitsmeid, kindaid, riietust, relvi ning treeningvahendeid (edaspidi Tooted) müüv kauplus ja e-pood, mida haldab Budopunkt OÜ;
  • 1.2Budopunkti kasutajaks registreerides ja/või Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

2. Lepingu sõlmimine

  • 2.1Budopunkt müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;
  • 2.2Budopunkti ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Budopunkti arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).

3. Hind

  • 3.1Budopunktis müüdavate Toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;
  • 3.2Juhul kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi, sisaldab hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Omniva pakiautomaati.
  • 3.3Juhul kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Itella SmartPOST pakiautomaadi, sisaldab hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Itella SmartPOST pakiautomaati.
  • 3.4Budopunkt.ee veebipoe hinnad on eurodes ning makseid võtakse vastu eurodes.
  • 3.5Konto soodustus rakendub ainult täishinnaga toodetele.

4. Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

  • 4.1Budopunkt teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Mis juhtub siis, kui oled tellinud Toote, kuid see on tegelikult otsa saanud? Sellisel juhul võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning saad valida endale kõige sobivama variandi:*
      kanname Sulle järgmisel tööpäeval raha tagasi;
    *
      asendame Toote samas väärtuses Too(de)te vastu;
    *
      tellime võimalusel Toote kesklaost, kuid sellisel juhul pikeneb kohaletoimetamise aeg;
  • 4.2Budopunkt teeb kõik võimaliku, et Tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest;
  • 4.3Budopunkt teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad, kuid alati ei pruugi see nii olla. Budopunkt uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste asjakohasuse.

5. Konto loomine

  • 5.1Budopunkti konto loomine ei ole ostmiseks kohustuslik, kuid see annab mitmeid lisavõimalusi: tellimuse ajaloo jälgimine, uudiskirja saamine jne.
  • 5.2Sul on alati võimalus oma konto kustutada, minnes "Seaded" lehele ning vajutades"Kustuta konto" nuppu.
  • 5.3Üks füüsiline isik võib omada ainult ühte Budopunkti kontot.
  • 1. Leia Budopunktist endale sobiv Toode. Näiteks poksikindad;
  • 2. Vali poksikinnaste suurus ning vajuta nuppu „Lisa korvi“;
  • 3. Järgnevalt tuleb Sul vajutada nupule “Ostukorv”, mille vajutamisel avaneb „Ostukorvi“ vaade. Kui ostukorvi lisatud poksikindad on ainukesed, mida soovid soetada, vajuta nuppu „Vormista tellimus“ (kui soovid Budopunktis ringi vaadata ning lisaks olemasolevatele kingadele[c] näiteks uued püksid juurde tellida, võid liikuda "Tagasi poodi" nupu abil uuesti Tooteid valima ning toimida samamoodi nagu eelnevalt poksikinnaste lisamise puhul. Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel). Said kuskilt soodustuse koodi? Soodustuse saamiseks sisesta Ostukorvis väljale "Soodustuse kood" enda kood ning vajuta nupule"Lisa". Erinevatele soodustuse koodidele kehtivad ka erinevad tingimused, mis on alati ära toodud kampaaniatingimustes — palun jälgi neid hoolikalt;
  • 4. Vajutades „Vormista tellimus“ avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg. Budopunktis on võimalik tasuda nii külalisena kui ka registreeritud kasutajana. Palun täida nõutud väljad;
  • a) Vali kohaletoimetamise võimaluste vahel – Omniva pakiautomaat, Eesti Posti postkontor, SmartPOST pakiautomaat või DPD kuller;
  • b) Vali sobiv „Makseviis”. Budopunktis saad tasuda Swedbank’i, SEB, Nordea, Danske Bank pangalingi, või ülekandearvega.
  • 5. Kontrolli tellimus üle ning vajuta seejärel „Vormista tellimus“;
  • 6.1 Kui valisid makseviisiks pangalingi, siis suunatakse sind eelnevalt valitud internetipanka, kus saad makse lõplikult sooritada. NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb kindlasti vajutada pärast maksmist nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul tellimust ei aktiveerita! Peale tellimuse vormistamist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.
  • 6.2 Ülekandearvega makstes saadame peale tellimuse vormistamist Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnituse ja meie pangakonto infoga. Peale sinu makse laekumist saadame vastava kinnituse ning paneme kauba teele.
  • 7. Tehtud, oled saanud uue Toote omanikuks!

7. Kohaletoimetamine

  • 7.1Budopunktist ostes on võimalik valida nelja erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:
  • 7.2Omniva pakiautomaat (2.9 eurot). Tellitud Tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile.*
        Toote tellimiseks Omniva pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. Endale lähima Omniva pakiautomaadi leidmiseks vaata siit: (https://www.omniva.ee/abi/kaart/asukohad) pakiautomaatide kaarti;
    *
      Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.
    *
      Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul laupäeval pärast kella 14.30 kuni esmaspäeval kella 10.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 11.00-st;.
    *
      Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Budopunktile.
    PS!
      Palun säilita SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saad kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi;
  • 7.3Itella SmartPOST pakiautomaati (2.9 eurot) tellimiseks võta palun ühendust klienditeenindusega aadressil info@budopunkt.ee või telefonil 6543 029. Tellitud Tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile.*
      Toote tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. Endale lähima Itella SmartPOST pakiautomaadi leidmiseks vaata siit: (http://uus.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad?view=map) pakiautomaatide kaarti;
    *
      Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.
    *
      Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul laupäeval pärast kella 14.30 kuni esmaspäeval kella 10.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 11.00-st;.
    *
      Toodet hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Budopunktile.
    PS!
      Palun säilita SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saad kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi;
  • 7.4Eesti Posti postkontor (3.5 eurot). Tooted saad postkontorist kätte keskmiselt 3 päeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile;*
      Kui tellitud Tooted jõuavad postkontorisse, saadetakse Sulle kiri infoga, millisest postkontorist Tooted kätte saad. PS! Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;
    *
      Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul laupäeval pärast kella 14.30 kuni esmaspäeval kella 10.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 11.00-st;
    *
      Paki hoiutähtaeg postiasutuses on viisteist kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Budopunktile.
  • 7.5DPD kuller (4.9 eurot). Tellitud Toode toimetatakse kulleriga Sinu tellimuses märgitud aadressini 48h jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile;*
      Kulleriga kättetoimetamise korral helistatakse kliendile ette ning lepitakse kokku sobiv aeg saadetise kättetoimetamiseks. Ärikliendile toimetatakse saadetis ettehelistamiseta pakil näidatud aadressile. PS! Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;
    *
      Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul laupäeval pärast kella 14.30 kuni esmaspäeval kella 10.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 11.00-st;
    *
      Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule postiasutusse ning saajale edastatakse postisaadetise saabumise teade kirja, SMS-i või e-kirja teel.
  • 7.6Juhul kui klient ei lähe Tootele järgi käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, hüvitab klient korduva saatmisega seotud kulud;
  • 7.7Tellitud Toode peaks Sinuni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e-posti teel info@budopunkt.ee või helistades 6543 029.
  • 7.8Budopunkti kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Omniva pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati, Eesti Posti postkontorisse või kui kuller ei ole saanud Toodet kliendile toimetada kliendist tulenevatel asjaoludel.

8. Tagastamine ja ümbervahetamine

  • 8.1Budopunktist ostetud Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates Toote kättesaamisest.
  • 8.2Õigeaegselt ollakse tagastatud siis, kui tagastamise või ümbervahetamise avaldus on saadetud Budopunkti e-postile ja Toode on koos taotlusega postitatud Omniva pakiautomaadi või Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel Budopunkti aadressile p-s 8.8 nimetatud tähtaja jooksul. Raha tagastatud Toodete eest hüvitame Sulle 5 tööpäeva jooksul, (kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest) alates Toodete õigeaegsest tagasi jõudmisest Budopunktile;*
        Taganemisõiguse kasutamise korral on Toodete pakiautomaati tellimise postikulu ostja kanda ning Budopunktil on õigus tasaarveldada kättetoimetamise postikulu;
  • 8.3Toote tagastamine või ümbervahetamine käesoleva lepingu tingimuste raames on tasuta;
  • 8.4Toote tagastamise ja ümbervahetamise kord:*
      Täida ostuga kaasa tulnud Toote tagastamise või ümbervahetamise taotlus (võimalik välja printida ka Budopunkti lehel "Minu konto" alalehelt), mis saada tagastatava või ümbervahetatava Tootega kaasa. Anna tagastamisest või ümbervahetamisest teada ka e-posti aadressil info@budopunkt.ee;
    *
      Juhul kui tellisid Toote Omniva pakiautomaadi või Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel, vii Toode samasse Omniva pakiautomaati või Itella SmartPOST pakiautomaati ja sisesta SMS-iga saadud tagastuskood;
    *
      Juhul kui tellisid Toote Eesti Posti vahendusel, vii Toode ükskõik millisesse Eesti Posti postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel;
    *
            Juhul kui tellisid Toote DPD Kulleri vahendusel, vormista kauba saatmine DPD kodulehel: 
    www.pakivedu.ee
            Saajaks märgi Budopunkt OÜ. Aadress: Laki 26, 12915, Tallinn. Telefon: 6543 029, e-mail: 
    info@budopunkt.ee
      Toote sihtkohaks märgi SmartPOSTi puhul Mustika Prisma pakiautomaat ning Omniva puhul Kadaka Selveri pakiautomaat (Budopunkt OÜ, Telefon +372) 56 47 30 80). Toode jõuab Budopunktile 5 tööpäeva jooksul ja kätte saamise kohta saadame Sinu e-posti aadressile sellekohase kinnituse.
  • 8.5Tagastatava või ümbervahetatava Toote seisukord*
      Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi olla kahjustunud.
    a)
      Kui tagastatav Toode (ja Toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Budopunktist või Toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Budopunktil õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Sinu poolt Toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Budopunkt Sulle avalduse;
    b)
      Juhul, kui Sa ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Sul õigus kaasata Toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Sinu ja Budopunkti vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.
    *
      Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise märke.
    a)
      Kui selgub, et Toodet on kasutatud, juhindub Budopunkt mõistliku kasutuse põhimõttest – kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks. Budopunktil on õigus tasaarvestada kasutamisest tingitud Toote väärtuse vähenemine Sinu poolt Toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.
    *
      Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode peab olema originaalpakendis ja koos hinnasiltidega.
    a)
      Ava originaalpakend alati ettevaatlikult, et see ei oleks rikutud. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis.
  • NB! Tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada või ümbervahetada hambakaitsmeid.
  • 8.6Ümbervahetamise erisused*
      Ümbervahetamise korral paneme Sulle uue soovitud Toote teele niipea, kui oleme ümbervahetamisele kuuluva Toote kätte saanud. Uus toode jõuab Sinuni sama kiiresti kui tavaostu korral;
    a)
      Budopunkt ei saa alati garanteerida Toodete ümbervahetamise võimalust, sest laoseisud on muutlikud ning asendustoode võib lihtsalt puududa. Sooduskampaaniate puhul pakume ümbervahetamise võimalust vaid siis, kui ostetud toode on defektne või transpordi käigus kannatada saanud. Juhul, kui Sa asendustoodet ei leia, tagastame Sulle ostusumma.

9. Kaebus ja puudusega toote tagastamine

  • 9.1Budopunkt vastutab Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid Tootel selle üleandmise ajal ja ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Toodete Sulle üleandmisest;
  • 9.2Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda Toodete asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Toodete vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastavad Tooted Budopunkti kulul.
  • 9.3Toote asendamine või tagastamine toimub käesoleva lepingu p-s 8.4 sätestatud korra järgi;
  • 9.4Budopunkt ei vastuta Toodetel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud:*
      Kliendist tulenevatel põhjustel;
    *
      Toote mittesihipärase kasutamise tõttu;
    *
      Toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;
  • 9.5Juhul kui Budopunkti ekspertiisi käigus selgub, et Toodete puudused tulenevad käesolevate müügitingimuste p-s 9.4 nimetatud põhjustel, ei tagastata Toote maksumust ega transpordikulusid. Klient saab Toote kätte aadressilt Laki 26, 12915, Tallinn.
  • 9.6Budopunkt tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud Toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 14 päeva jooksul arvates otsuse tegemisest.
  • 9.7Kaebus saada kirjalikult või e-postiga aadressile info@budopunkt.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Kaebusesse märgi:*
      Enda nimi ja kontaktandmed
    *
      Kaebuse esitamise kuupäev
    *
      Toote puudus
    *
      Budopunktile esitatav nõue
    *
      Lisada ostu sooritamist tõendav tellimuse nr.
  • 9.8Budopunktil on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

10. Vastutus ja vääramatud jõud

  • 10.1Budopunkt vastutab Sinu ees ning Sina vastutad Budopunkti ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses;
  • 10.2Budopunkt ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Budopunkt ei saanud mõjutada ning mille saabumist Budopunkt ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud);
  • 10.3Budopunkt ei vastuta käesoleva lepingu p-s 4.1 – 4.3 sätestatud tingimuste tegelikkusele mittevastamise korral;
  • 10.4Budopunkt ei vastuta Toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast Toote üleandmist vedajale;
  • 10.5Budopunkt vastutab Sinu eest Toote müügihinna ulatuses. Budopunkt ei võta vastutust puudusega Toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

11. Turvalisus ja andmekaitse

  • 11.1Budopunkti e-poe kasutamisega annad selge ja teadliku nõusoleku Budopunktile enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;
  • 11.2Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa;
  • 11.3Budopunktile teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Sa annad Budopunktile nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui oled märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel;
  • 11.4Kõiki meie e-poe külastamise ja ostude sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kogume ja kasutame üksnes neid kliendi andmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks ja kliendisuhete hoidmiseks. Me ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks või kui seadus selleks kohustab. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist;
  • 11.5Pangalingiga maksmise turvalisus on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta;
  • 11.6Krediitkaardiga maksmisel suunatakse Sind tellimuse vormistamise lõppfaasis makset sooritama usaldusväärsesse sertifitseeritud krediitkaardimaksete vastuvõtusüsteemi (SLL, MasterCard SecureCode, Verified by Visa), kus kasutatakse turvalisi pealtkuulamiskindlaid andmesidevahendeid ning Sinu poolt sisestatud andmed ei saa sattuda valedesse kätesse. Ka meie ei saa Sinu krediitkaardi informatsiooni teada;
  • 11.7Isikuandmeid töötleb Budopunkt OÜ (10265550), Laki 26, Tallinn.

12. Tingimuste muutmine

  • 12.1Budopunktil on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje Budopunkt.ee kaudu;
  • 12.2Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel Budopunkt.ee. Kui Sa edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Budopunkti ja Sinu vahel tekkinud õigussuhtele Sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevat lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti;
  • 12.3Budopunkt jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 200 EUR-i maksev treeningvahend on kogemata müügis 5 EUR-iga ja tegemist on ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja Toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

13. Muud tingimused

  • 13.1Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktid;
  • 13.2Sinu ja Budopunkti vahel seoses Budopunktist toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on: +372 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee , Rahukohtu 2, 10130 Tallinn http://www.tarbijakaitseamet.ee. Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm on leitav: http://ec.europa.eu/odr. Antud platvormil saab Tarbija kaebuse esitada nii piiriülese kui riigisisese tehingu puhul.
  • 13.3Käesolevad tingimused kehtivad Budopunkti ja füüsilisest isikust tarbija vahel.

Küsimuste korral palun helistage telefonil 6543 029
või saatke e-post info@budopunkt.ee.

+372 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee , Rahukohtu 2, 10130 Tallinn  http://www.tarbijakaitseamet.ee