KLIENDITEENINDUS E-R 11.00-18.00 | INFO@BUDOPUNKT.EE | TEL. 65 43 029

Budopunkt Võitlusspordi ja Fitnesspood Budopunkt Võitlusspordi ja Fitnesspood

Ostukorvis pole tooteid.

Transport alates 2.9€,
Kohaletoimetamine 1-3 tööpäeva

Otsime müügikonsultanti ja laohoidjat.
Vaata töökuulutusi

Kauplus Tallinnas Laki 26
avatud E-R 10-18 | L 10-15

KKK

Üldine

Mis on Budopunkt?

Budopunkt on võitlusspordi varustuse ja riietuse maaletooja, kauplus ja e-pood. Lihtsamalt öeldes oleme kõige spetsim spordikaitsmete- ja kinnaste, riiete, treeningvahendite ning relvade pood Eestis. Lisaks teeme tihedat koostööd kohalike sportlaste, treenerite ja võistluste korraldajatega ning tänu sellele teame täpselt, millist varustust sulle pakkuda. Võitlussporti võib harrastada lõbu, distsipliini või emotsiooni pärast ning meie ülesanne on teha see kogemus sinule ja su treeningpartnerile nii turvaliseks ja mugavaks kui võimalik. Ja nii juba 15 aastat!

Tellimine

Kas Budopunktist tellimiseks pean omama Budopunkti kontot?

Ei pea, tellida saad ka kontot omamata. Sinu enda Budopunkti konto annab Sulle lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, muuta seadeid ning saada Budopunktilt püsiklientidele mõeldud sooduspakkumisi.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui ma olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasid tellimuses viga, on Sul võimalus oma tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks helista Budopunkti klienditeeninduse telefonil 6543 029 või kirjuta sellest e-posti aadressile info@budopunkt.ee. Loe lisaks toote tagastamise kohta siit.

Kui kiiresti Budopunkt tellitud toote minuni toimetab?

Omniva või Itella SmartPOST pakiautomaati tellitud toote kohaletoimetamine on 2.9 eurot ning toode jõuab Sinuni 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kulleriga tellitud toote kohaletoimetamine maksab Sulle 4.9 eurot ning toode toimetatakse Sinuni 2 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Postkontorisse tellitud toote kohaletoimetamine maksab Sulle 3.5 eurot ning võtab keskmiselt 3 tööpäeva alates tellimuse kinnituse saamisest.

Kas kuller toob toote kohale ka puhkepäevadel?

Kuller puhkepäevadel toodet kohale ei toimeta. Juhul, kui toode on tellitud kulleriga ning tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 8.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine toote lähetamise tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st.

Kui suur on toote tellimise postikulu?

Omniva või Itella SmartPOST pakiautomaati tellitud toote kohaletoimetamine maksab 2.9 eurot. Kulleriga tellitud toote kohaletoimetamine maksab Sulle 4.9 eurot. Postkontorisse tellitud toote kohaletoimetamine maksab Sulle 3.5 eurot.

Elan väljaspool Eestit aga soovin Budopunktist tooteid tellida. Kas saadate pakke ka välisriikidesse?

Välisriiki kauba tellimiseks kirjuta palun meie klienditeenindusele info@budopunkt.ee

Leidsin teie kataloogist midagi ägedat. Kas saan kataloogi põhjal tellida soovitud toote?

Budopunktis ei saa eraklient teha kataloogitellimusi aga tõenäoliselt saame Sulle soovitada laos olevat alternatiivset toodet.

Soodustused

Budopunktis saab ennast vormistada 5 € eest kliendiks, mis annab soodustust täishinnaga tootelt -5% juba esimesel ostul. Kliendikaart toimib ID-kaardi alusel.

Mis soodustused Budopunktis kehtivad?

Budopunktis kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduste koodid.

Kust saab sooduskoode?

Soodustuse koodide otsa võid sattuda Budopunkti koduleheküljel, uudiskirjades ja Facebook'is ringi kolades. Ka meie kauplust külastades võid mõne ostuga sooduskoodi kaasa saada. Vaata ringi ja hoia meie kodulehel ja uudiskirjadel pidevalt pilk peal.

Kuidas kasutada soodustuse koodi?

Kui oled välja valinud sobiva toote ja selle ostukorvi lisanud, siis soodustuse koodi saad rakendada ostukorvi ja tellimuse kinnitamise vaates. Sisesta kood „Kupongi kood” lahtrisse ja vajuta nupule „Lisa”. Nii see käibki!

Millised tingimused sooduskoodidele kehtivad?

Sooduskoode saavad rakendada ainult sisselogitud kasutajad ja sooduskoodid rakenduvad ainult täishinnaga toodetele, juhul kui kampaania tingimustes ei ole märgitud teisiti.

Maksmine

Mis maksevõimalusi Budopunkt pakub?

Hetkel saad Budopunktis tasuda kolme enamlevinud pangalingi (Swedbank, SEB Pank, Danske ja Nordea Pank) või pangaülekandega.

Kas Budopunktis on võimalik tasuda arvega?

Arvega tasumiseks vali tellimuse kinnituse lehel makseviisiks „Pangaülekanne“. Pangakonto numberi leiad sinule saadetavast tellimuse kinnituse e-postilt.

Kas mul on võimalik osta tooteid järelmaksuga?

Budopunktis ei saa tooteid osta järelmaksuga.

Kodus proovimine

Kui ostetud toode mulle ei sobi, kas saan selle tagastada?

Jah, loomulikult. Kui Sa avastad, et ostetud toode Sulle mistahes põhjusel ei sobi, on Sul õigus toode tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates Toote Omniva pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, kulleri kasutamise puhul alates Toote Sinu aadressini jõudmisest. Tagastamisel peab toode olema kandmata, siltidega ja originaalpakendis. Lisainfot tagastamistingimuste loe siit.

Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?

Toote tagastamisel palume arvestada, et kaup toimetatakse kohale Eesti Posti vahendusel kuni 3 tööpäeva jooksul ja Omniva ja Itella SmartPOST vahendusel kuni 4 tööpäeva jooksul. Kui oleme veendunud, et kõik vastab tagastamise kriteeriumitele (toode peab olema kandmata, siltidega ja originaalpakendis), laekub raha tagasi Sinu pangakontole 5 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest meie poolt. Allahinnatud toodete kohaletoimetamise tasu ei kuulu tagastamisele.

Mõõtmine

Kas toodete mõõdud vastavad standardsetele suurustabelitele?

Kõik suurustabelisse märgitud mõõdud on kooskõlas tootjate poolt antud suurustega. Põhjaliku ülevaate leiad tooteinfost ja tootelehel olevast suuruste tabelist. Kui kahtled suuruse sobivuses, kirjuta meile julgelt e-posti aadressil info@budopunkt.ee.

Kannan M suurust, aga soovitud toode on saadaval vaid S ja L suuruses. Kas tellite suurust juurde?

Kauba tarnes sõltume oma partnerite laovarudest ja seetõttu ei saa me garanteerida, et soovitud suurust õnnestub juurde tellida. Anname endast parima, et kõiki tooteid oleks kõikides suurustes alati olemas. Anna oma soovist meile teada info@budopunkt.ee ja leiame kindlasti Sinule sobiva lahenduse.

Minu konto

Kui turvatud on minu andmed, kui olen end kasutajaks registreerinud?

Tagame Sinu isikuandmete konfidentsiaalsuse ega edasta neid kolmandatele osapooltele. Meie teenus vastab pankade kõrgetele turvanõuetele ning järgib Eesti pankade ja Kaardikeskuse väljatöötatud reegleid.

Unustasin Budopunkti konto salasõna, mis nüüd saab?!

Ole mureta! Oma salasõna meeldetuletamiseks mine oma konto sisenemise lehele ja vajuta "Logi sisse" nupu all olevat "Salasõna läks meelest?" nuppu. Sisesta lahtrisse sama e-posti aadress, millega varasemalt Budopunktisse kasutaja tegid ning vajuta nuppu "Saada". Saadame Sinu e-posti aadressile edasised juhised salasõna vahetamiseks.

Kuidas ma oma aadressi, salasõna jne muuta saan?

Logi Budopunktisse sisse ning vajuta lehe päises olevat nuppu "Minu konto". Avanevas vaates saad "Muuda" nupu abil vajalikud muudatused ära teha.

Äriklient

Olen teie lepinguline äriklient. Kas kaupluse soodustused kehtivad ka e-poest tellides?

Jah, kõik lepingulise ärikliendi soodustused kehtivad ka e-poes. Oma kontosse sisse logides näed, et kõikidelt toodetelt on sinu soodustuse määr juba automaatselt maha arvutatud